صادر کننده نخود

صادر کننده بزرگ نخود کرمانشاه

شناخت نخود کرمانشاه

صادر کننده نخود کرمانشاه در ایران، شرکت های بازرگانی متعددی را شامل می شود. اما در اینجا قرار است بزرگترین شرکت صادرات و واردات نخود و حبوبات در ایران که اکثر بازاریان فعال در حوزه خرید فروش حبوبات با آن آشنایی دارند را به شما معرفی نماییم.

تولید نخود در ایران، به وفور انجام می شود و تعداد زیادی قطب تولیدی در ایران می توان نام برد که تامین کننده نیاز بازار هستند و حتی برخی از آن ها، قسمتی از تولیدات شان به کشور های مختلف صادر می گردد.

کرمانشاه یکی از بزرگترین قطب های تولیدی بوده که کیفیت نخود تولیدی آن زبانزد خاص و عام است.
در اینجا، صادر کننده نخود کرمانشاه که شرکتی بازرگانی موفق در این زمینه می باشد، به شما معرفی خواهد شد.
صادر کننده نخود

درباره نخود کرمانشاه چه می دانید؟

شرایط آب و هوایی مناسب، میزان بارندگی به اندازه و … در کرمانشاه سبب شده تا این منطقه بستر مناسبی برای کشت نخود باشد. سطح زیر کشت نخود در کرمانشاه، بیشتر از کشور هایی است که تامین کننده نیاز بازار جهانی هستند مانند استرالیا. درباره نخود کرمانشاه لازم است بیان شود که این نخود از نظر طعم و مزه، با سایر نخود ها متفاوت بوده و این امر سبب پرفروش شدن آن در بازار شده است.
نخود کرمانشاه در دو نوع کشت می شود:

  • نخود دیم
  • نخود آبی

صادر کننده نخود

صادرات نخود کرمانشاه

میزان تولید نخود در کرمانشاه به اندازه ای زیاد است که با کشور هایی همچون استرالیا که کشور بزرگی است رقابت می کند. برای همین، تولید کنندگان بر آن شده اند تا صادرات نخود کرمانشاه را به دیگر کشور ها انجام دهند. کشور های زیر، خریدار اصلی و عمده نخود کرمانشاه بوده و ایران صادرات نخود را به این کشور ها انجام می دهد:

  • عراق
  • ترکیه
  • پاکستان
  • افغانستان

صادر کننده نخود

معرفی صادر کننده نخود کرمانشاهی

تولید کننده خود به تنهایی قادر نیست که فعالیت خود را در زمینه صادرات نخود کرمانشاهی به دیگر کشور ها آغاز نماید.
برای همین، نیاز به راهنمایی نظیر شرکت های بازرگانی صادر کننده نخود دارد.
بزرگترین شرکت صادر کننده نخود و حبوبات در ایران که طی سال های کاری خود به موفقیت های زیادی دست یافته، شرکت داریا می باشد که برای دستیابی به راه های ارتباطی آن، می توانید از طریق سایت بازار حبوبات ایران اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز