فروش لپه کندور

قیمت لپه امروز در بازار کشور

قیمت لپه امروز در بازار کشور چند است؟ آیا قیمت لپه ایرانی و وارداتی تفاوتی با یکدیگر دارد؟ میزان واردات و مصرف لپه خارجی (اتیوپی، استرالیا، تانزانیا و غیره) به کشور چه مقدار است؟ از چند طریق می توان انواع مختلف لپه را خریداری نمود؟

لپه به عنوان گروهی از حبوبات، در سبد غذایی همه خانواده های ایرانی یافت می یافت. در این مطلب به قیمت روز این محصول در انواع ایرانی و خارجی، اشاره خواهیم داشت. و میزان مصرف آن را به عنوان زیرمجموعه ای از حبوبات را بیان خواهیم نمود.

چه در لپه ای در بازار به فروش می رسد؟

زمان خرید لپه، به انواع لپه خارجی و ایرانی در بازار برخورد می کنیم.

  • لپه ایرانی

لپه ایرانی (معروف به لپه آذرشهر) در آذرشهر تبریز تولید می شود. کیفیت درجه یک و قیمت بالایی دارد.

  • لپه وارداتی

انواع لپه یا به صورت آماده از دیگر کشورها وارد می شود. و یا نخود لپه آن از دیگر کشورها وارد می گردد و در آذرشهر تبریز (قطب تولید لپه) به لپه تبدیل می شود.

در نمودار زیر میزان واردات لپه آماده را از گمرکات کشور مشاهده می کنیم.

انواع لپه خارجی و میزان مصرف آن؟

لپه خارجی در بازار ایران معمولا محصول فرآوری شده نخود لپه خارجی است. انواع لپه وارداتی که در ایران تولید می شود به شرح زیر است، که میزان مصرف آن نیز در نمودار آمده است.

  • لپه اتیوپی
  • لپه تانزانیا
  • لپه استرالیا
  • لپه روسی
  • لپه کانادا

مشاهده کردیم که مصرف لپه اتیوپی به تنهایی از نوع ایرانی نیز بالاتر است. این به دلیل قیمت و کیفیت مطلوب لپه اتیوپی است. انواع لپه خارجی کیفیت و قیمت های متفاوتی دارد. که البته توضیحات کامل در مورد تفاوت کیفیت و قیمت انواع لپه را می توان در مقاله انواع لپه مطالعه کرد.

[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=” styling=” colors=” font_color=” background_color=” border_color=”] [av_toggle title=’انواع لپه’ tags=”] در بسته بندی دیگر، لپه دارای سه نوع ریز و درشت و درهم است. که به ترتیب گفته شده کیفیت و قیمت بالاتری داراست.
[/av_toggle] [/av_toggle_container]

قیمت لپه امروز چند است؟

قیمت لپه هیچ گاه در بازار ثابت نبوده و نیست. و بسته به عواملی تغییر می کند. قیمت لپه امروز در بازار کشور به شرح زیر است. در روزهای آینده ممکن است قیمت و موجودی انواع لپه در بازار باز تغییر کند.

فروش لپه به روش های مختلف

فروش اینترنتی لپه در کنار فروش سنتی آن، موجب شده دسترسی خریداران به انواع لپه ایرانی و خارجی در تمامی کشور آسان باشد. بازرگانی ما عرضه کننده انواع لپه به شرح زیر است:

  1. فروش خرد و عمده لپه ایرانی
  2. فروش خرد و عمده لپه خارجی
  3. فروش سنتی لپه (حضوری)
  4. فروش اینترنتی لپه (غیرحضوری)

جهت خرید لپه، فروش لپه و یا هر نوع سوالای در مورد لپه و نحوه خرید و فروش و فعالیت در آن می توان با مشاورین در تماس بود.

بازرگانی ما علاوه بر لپه، در زمینه تمامی حبوبات فعال است.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز