بازار نخود وارداتی

فروش انواع نخود درجه یک کرمانشاه

در مطالب قبل پیرامون انواع نخود موجود در ایران و انواع نخود کرمانشاه صحبت کرده ایم و در این مطلب می خواهیم انواع نخود کرمانشاه را به صورت جزیی صحبت کنیم.

انواع نخود کرمانشاه

نخود خرمنی

نخود پاییزه

نخود فلافلی

نخود سه خان

نخود دو خان

نخود تک خان

نخود خرمنی

شاخصه اصلی نخود خرمنی محصول برداشتی کشاورز است. در هر سال زراعی شاهد برداشت نخود از نقاط مختلف کشور هستیم که عمده آن توسط کشاورزان کرمانشاهی برداشت می شود و در بازار حبوبات کشور خرید و فروش می شود.

نخود پاییزه

با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و بازده نخود، بسیاری از کشاورزان رو به کشت پاییزه می آورند. نخود پاییزه نیز یکی از محصولات پرفروش در بازار حبوبات کشور است که سایز این محصول در بهترین حالات سایز ۶-۵ است که مشتریان در موارد مختلف آن را مصرف می کنند.

نخود فلافلی

عمده نخود مصرفی فلافلی های سراسر کشور نخود کرمانشاه می باشد. سایز این نخود، سایز ۶-۵ می باشد که در برخی مواقع سایزهای دیگر نیز در این محصول دخیل می شوند.

نخود سه خان

عمده نخود کرمانشاه موجود در بازار که خرید و فروش مناسبی نیز دارد، نخود سه خان می باشد. سایز این نخود ۹-۸-۷ میلی متر می باشد. نخود سه خان کرمانشاه گزینه مناسبی برای شرکت های بسته بندی حبوبات، فله فروشی و بعضا صادرات می باشد.

نخود دو خان

در بین تولیدات نخود کرمانشاه و سورتینگ این محصول، نخود دو خان کرمانشاه نیز وجود دارد که سایز آن ۹-۸ می باشد. این محصول گزینه مناسبی برای صادرات و فروش به صورت فله می باشد.

نخود تک خان

در مراحل سورتینگ نخود، یکی از محصولات به دست آمده، نخود تک خان کرمانشاه می باشد. این محصول بسیار با کیفیت بوده و گزینه بسیار مناسبی برای صادرات است. اما از آنجا که حجم تولید کمتر و قیمت آن به نسبت سایر تولیدات بالاتر است، خرید و فروش آن کمتر در بازار شکل می گیرد.

به طور کلی سایزهای دیگری از انواع نخود کرمانشاه در بازار وجود دارد و بعضا با این نام ها به فروش می رسد. اما نکته ای که همه می بایست آن را بدانیم این است که حبوبات به دلیل اینکه محصولی کشاورزی است، بهتر است بر اساس ظاهر آن قیمت گذاری شود و به دسته بندی های مختلف استناد نشود.

برای پی بردن به راه حلی برای این موضوع و مطرح کردن سوالات خود می توانید با ما در ارتباط باشید.

1 در مورد “فروش انواع نخود درجه یک کرمانشاه”

  1. بازتاب: قیمت روز نخود فله کرمانشاه در بازار سال 1400

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonدریافت قیمت روز