قیمت عدس ارگانیک

تومان59.450

نمودار قیمت
دسته:

عدس ارگانیک، حبوبات خشک و کاملی است که فوق العاده  خوشمزه هستند! مانند ماکارونی، عدس ارگانیک را می توان در یک قابلمه آب جوش و نمک طبخ کرد. عدس را به مدت تقریبی ۳۰ دقیقه (لطیف با کمی لقمه) یا تا زمانی که بافت دلخواه بپزد، بپزید.  این نوع عدس  طعم ملایمی دارد و بافت آن لطیف است. عدس ارگانیک پخته شده را می توان به عنوان جایگزینی برای گوشت در دستور پخت استفاده کرد. همچنین می توانند به عنوان افزودنی به سالاد و سوپ استفاده شوند. عدس ارگانیک به راحتی مخلوط یا له می شود تا بافت، ضخامت و عمق را نیز به غذای شما اضافه کند.

قیمت عدس کیلویی

عدس ارگانیک تایید شده منبع عالی پروتئین، فیبر و آهن است!. عدس سرشار از فیبر محلول، به عنوان بخشی از رژیم غذایی به کاهش کلسترول، کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و تثبیت سطح قند خون کمک می کند.به طور سنتی، عدس را می توان در سوپ، سالاد، کاری و غذاهای جانبی خوشمزه استفاده کرد. عدس ارگانیک همچنین می تواند به روش های منحصر به فردی برای ایجاد وعده های غذایی گیاهی استفاده شود. عدس اندازه کوچکی دارد که شبیه بافت گوشت چرخ کرده است.

 

 

برخلاف لوبیا، عدس ارگانیک نیازی به خیساندن ندارد زیرا به راحتی در آب جوش نرم می شود. اگرچه نادر، سنگریزه های ریز را می توان در دسته ای از عدس خشک یافت. همیشه بهترین کار این است که عدس ها را روی یک بشقاب بزرگ قرار دهید و به سرعت آن را الک کنید.آخرین قیمت عدس ارگانیک را از ما بخواهید

 

.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت عدس ارگانیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز