صادرات مستقیم حبوبات

صادرات مستقیم حبوبات به کشور افغانستان

صادرات مستقیم حبوبات به کشور افغانستان چطو ممکن است؟ به دلیل کیفیت و قیمت مناسب و کمبود کشورهای دیگر در زمینه حبوبات، صادرات به صورت مستقیم از ایران به کشورهای مختلفی همچون افغانستان صورت می گیرد.

به دلیل حاصلخیز بودن و شرایط آب و هوایی مناسب تولید حبوبات به طرز چشم گیری صورت می گیرد. حبوبات مختلفی در داخل ایران تولید می شوند که هم در بازار داخلی و هم بازار خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

کیفیت حبوبات

صادرات مستقیم حبوبات

به دلیل کیفیت بالا و طعم لذیذ این حبوبات طرفداران بسیاری دارد و با کیفیت های بالایی به کشورهای دیگر صادر می شود.

سعی بر این است که حبوبات هایی که در بازار عرضه می شود، آن هایی که از کیفیت بالاتر و کیفیت های متوسط برخوردار هستند با بسته بندی های مناسب، صادر شوند تا از همه نوع قشر توان خرید این محصولات را داشته باشند.

عرضه کردن حبوبات

کشاورزان محصولات خود را به صورت عمده به شرکت های بازرگانی عرضه و به کشورهای دیگه صادر می کنند.

این محصولات به صورت فله در بازار عرضه می شود. برای اینکه با قیمتی مقرون به صرفه تر بتوانید عمده حبوبات را تهیه کنید، انتخاب شرکت های بدون واسطه، بهترین انتخاب است.

صادرات مستقیم حبوبات

نخود
لوبیا
عدس
ماش
لپه

که هر کدام انواع مختلفی دارند، به کشورهای دیگر صادر می شود.

صادرات مستقیم حبوبات بسته بندی شده

صادرات مستقیم حبوبات

صادرات حبوبات به کشورهای مختلفی مخصوصا کشورهای عربی صورت می گیرد.

کشورهایی چون: عراق، عمان، قطر، امارات، اروپا، روسیه، افغانستان، دبی، ترکیه، پاکستان و ارمنستان توسط تجار انجام می شود.

حبوباتی که بیشترین صادرات را دارند

با توجه به میزان زیاد حبوبات و تنوع فراوان آن ها، نخود ایرانی و لوبیا سفید بیشتر از سایر حبوبات صادر شده است، زیرا کیفیت و قیمت مناسب تری دارند و برای همه اقشار مناسب می باشدو در کشورهای عربی مصرف بالایی دارند.

قیمت حبوبات عمده

حبوبات به دلیل قیمت مناسبی که دارند، خریدار زیادی به دنبال آن ها هستند. البته حبوباتی که در بازار است قیمت های مختلفی دارند که به کیفیت آن ها بستگی دارد.

افرادی که به صورت عمده خریداری می کنند می توانند سود بالایی در معاملات خود کسب کنند. به طور کلی ایران به دلیل شرایط مناسب تولید حبوبات، بازار صادرات آن رونق پیدا کرده است.

کشاورزان باید محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه دهند تا مشتری های بیشتری را به خود جذب کنند و بهتر است بدون واسطه محصولات خود را به شرکت های صادراتی تحویل بدهند و سود بیشتری کسب کنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز