قیمت عمده لوبیا سفید

قیمت خرید و فروش انواع لوبیا سفید

امروزه خرید و فروش انواع لوبیا سفید به صورت عمده نه تنها در بازارهای داخلی بلکه برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان انجام می شود. بنابراین باید قیمت روز این محصول را از مراکز معتبر تهیه کرد.

قیمت لوبیا سفید در بازار امروز

شرایط جغرافیایی و آب و هوای مناسب ایران امکان کشت و برداشت انواع حبوبات درجه یک و مرغوب را در شهرهای مختلفی همچون خمین، ازنا، الیگودرز و غیره فراهم کرده است. در این بین انواع لوبیا سفید درجه یک تولید شده در ایران علاوه بر تامین نیاز داخلی، به منظور صادرات و فروش به کشورهایی همچون عراق به صورت عمده عرضه می شود.

با توجه به این که امروزه خرید و فروش و همچنین صادرات لوبیا سفید به صورت عمده و در تناژ بالا به کشورهای مختلف در دستور کار تجار ایرانی قرار گرفته است، قیمت روز لوبیا سفید ایرانی در مراکز فروش که در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، اهمیت بسیاری دارد. از این رو است که مراکز بسیاری هستند که با ارائه خدمات امکان خرید و فروش عمده انواع لوبیا سفید مرغوب و تازه را با قیمت روز مناسب فراهم کرده اند.

اما لازم است بدانید موارد بسیاری در قیمت لوبیا سفید عمده تاثیرگذار هستند که در این میان، سایز این محصول می تواند یکی از مهم ترین گزینه ها باشد. بنابراین باید گفت

  • قیمت لوبیا سفید درشت
  • قیمت لوبیا سفید ریز

با یکدیگر تفاوت دارند. هر چند که قیمت لوبیا سفید امروز می تواند بر اساس پارامترهای دیگری از قبیل

  • کیفیت پخت
  • تازه و دستچین بودن محصول
  • محل تولید آن
  • میزان ضایعات موجود در بار
  • میزان تولید لوبیا در کشور
  • حجم صادرات و واردات این محصول

و بسیاری علل دیگر دچار نوسانات بسیاری شود. از طرفی علاوه بر خرید و فروش عمده لوبیا سفید در بازارهای داخلی، برای این که بتوان صادرات لوبیا به کشور عراق را انجام داد، تجار ایرانی اقدام به فروش لوبیا سفید درجه یک با قیمت مناسب کرده اند. به همین دلیل امروزه علاوه بر کیفیت این محصول، قیمت لوبیا سفید صادراتی نیز بسیار مناسب بوده و  مناسب بودن نرخ فروش این محصول، نظر بسیاری از تاجران عراقی را به خود جلب نموده است. به طوری که عرضه و توزیع این نوع لوبیا در کیفیتی بالا و مشتری پسند در شهرهای سلیمانیه، اربیل و بغداد عراق در طی سال های اخیر افزایش یافته است.

برای این که مشتری عراقی بتواند به راحتی با تجار در ارتباط باشد امکان ارتباط گیری از طریق سایت های ویژه فروش اینترنتی و هم چنین نرم افزارهای ارتباطی مختلف همچون واتساپ و تلگرام فراهم شده است و به همین جهت است که تجار حاضر در تمامی این شهر ها می توانند بدون نگرانی با مراکز فروش حبوبات به ویژه لوبیا سفید در تهران، کرج و اصفهان ارتباط گیرند و خرید خود را از میان انواع حبوبات در بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از مراکز معتبر از جمله حبوبات داریا در زمانی کوتاه انجام دهند.

قیمت لوبیا سفید سال ۱۴۰۱

قیمت عمده لوبیا سفید

هر چند که در سال گذشته لوبیا سفید قیمت مناسب تری داشت و نرخ فروش این محصول با ثبات بالاتری عرضه می شد. اما هم اکنون قیمت لوبیای سفید علاوه بر افزایشی حدوداً ۲ برابری با نوسانات بسیاری نیز همراه است.

اما با وجود افت و خیزهای فراوان که در قیمت فروش انواع حبوبات وجود دارد همچنان خرید لوبیا در سال ۱۴۰۱ نیز با نرخ های جدیدی صورت می گیرد چرا که این ماده غذایی جزو مایحتاج روزمره بوده و نمی توان خرید و فروش آن را در بازار متوقف کرد.
در این میان برای این که خریدار لوبیا سفید قبل از خرید از قیمت دقیق لوبیا سفید در بازار مطلع شود، می تواند نسبت به دریافت قیمت روز این محصول از  طریق واحدهای فروش معتبر اقدام کند.

دریافت قیمت از این مراکز امروزه کار سختی نیست، به این دلیل که این مراکز از روش های مختلف از جمله روش آنلاین و اینترنتی، امکان دریافت قیمت را برای مشتریان فراهم کرده اند و این به معنای آن است که هر مشتری می تواند متناسب با شرایط خود و در هر زمان و مکانی نسبت به دریافت قیمت روز حبوبات اقدام کند.

بی تردید مشتریانی که تمایل دارند تا حبوبات را با ارزان ترین قیمت خریداری کنند از راهکار پیشروی خود بهترین استفاده را می کنند. بنابراین ساده ترین راه این است که با کارشناسان فروش ما در حبوبات داریا در ارتباط بوده و قیمت روز حبوبات از جمله لوبیا سفید تولید شده در شهرهای مختلف ایران را به دست آورید.

معرفی انواع لوبیا سفید در بازار

در واقع لوبیا سفید را به طور کلی می توان به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد.

انواع لوبیا سفید

    – لوبیا سفید ایرانی
    – لوبیا سفید خارجی

و اما در زمینه لوبیا سفید ایرانی باید گفت، با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و اقلیم مناسبی که استان های غربی کشور به ویژه لرستان و مرکزی دارند، کشت و برداشت لوبیا سفید در این مناطق به طور گسترده ای صورت می گیرد. هر چند که در بسیاری از شهرها و حتی استان های دیگر نیز این محصول کشت می شود اما کیفیت و بالا بون سطح تولید در خمین، موجب شده تا لوبیا سفید ایرانی با نام لوبیای تولید شده در خمین شناخه شود که محبوبیت بسیاری در بازار دارد.

از طرفی لازم است بدانید دیگر شهرهای اطراف خمین از جمله ازنا و الیگودرز نیز به دلیل نداشتن کارگاه های بوجاری لوبیا، محصولات خود را به صورت خرمنی به کارگاه های شهر خمین منتقل می کنند و این محصول پس از بوجاری شدن با نام لوبیا سفید خمین روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

به طور کلی فارغ از کیفیت های متفاوتی که وجود دارد و یا محصولات برداشت شده از سایر استان ها، لوبیا سفید به دو دسته کلی لوبیا سفید بوجار و دستچین تقسیم می شود.

    – لوبیا سفید بوجار
    – لوبیا سفید دستچین

تفاوت این دو نمونه لوبیا سفید ایرانی در کیفیت آن ها و میزان نخاله ای است که هر کدام از آن ها دارند. این محصول که در کیسه های ۳۰ کیلویی عرضه می شود برای فروش فله و بسته بندی گزینه مناسبی است.

فروش انواع لوبیا سفید در نمونه های ریز و درشت در بازار موجب شده تا بسیاری از خریداران که تمایل به خرید دارند بتوانند بسته به نوع مورد نیاز خود لوبیا را در در سایز دلخواه خریداری کنند به ویژه این که هر دو نوع لوبیا در درجه کیفی مناسب و مرغوب در بازار توزیع و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

آیا می دانید انواع لوبیا سفید وارداتی در ایران کدامند؟

ما در مطالب قبل پیرامون انواع لوبیا صحبت به میان آوردیم و در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع لوبیا سفید خارجی که در بازار ایران مشاهده می شود به شما بدهیم.

فروش لوبیا سفید ایرانی

لوبیا سفید خارجی

نمونه لوبیا سفید های خارجی یا وارداتی که در بازار ایران خرید و فروش می شوند تماما به صورت دستچین هستند اما حجم واردات آن ها نسبت به واردات سایر لوبیاها بسیار کمتر است.
نمونه لوبیا سفیدی که به بازار حبوبات ایران وارد می شود لوبیا سفید قرقیز است که دانه های درشت، پهن و کشیده ای دارد. این محصول معمولاً در کیسه های ۲۵ کیلویی روانه بازارهای کشور می شود و در حال حاضر نیز واردات لوبیا سفید از قرقیزستان در حجم بسیار پایینی صورت می گیرد که البته شرایط ارزی و میزان مصرف پایین در کشور از مهم ترین عوامل این امر خواهد بود.

لوبیا سفید درجه یک خمین

در ایران مردم شهر های مختلفی به کشت و کار انواع حبوبات اشتغال دارند، اما یکی از بهترین شهرها برای کشت حبوبات شهر حاصل خیز خمین است که تمامی ارقام کشت شده در این شهر دارای کیفیتی بالا و مشتری پسند هستند. لوبیا سفید نیز از ارقام خاصی است که هر ساله در حجم بالا در مزارع این شهر کاشته می شود.

رقم برداشت شده از این مزارع کیفیت بسیار بالایی دارد که موجب شده تا بتوان لوبیا سفیده خمین را به عنوان یک نوع لوبیای صادراتی در نظر گرفت. این امکان وجود دارد که بتوان با فروش انواع لوبیا سفید، این محصول تولید شده در خمین را به صورت مستقیم به کشورهایی نظیر عراق صادر کرد.

مردم عراق در میان انواع حبوبات علاقه بسیاری به مصرف لوبیا سفید یا همان فاصولیا عراقی دارند و غذاهای لذیذی نیز با این نوع لوبیا طبخ می کنند، از این رو هر ساله حجم بالایی ا لوبیا سفید درجه ۱ خمین را وارد بازارهای خود می کنند.

درجه یک بودن لوبیا سفید تهیه شده در خمین به خاطر استفاده از بذر مناسب و با کیفیت می باشد که در ترکیب با شرایط آب و هوایی آن سبب تولید گونه های درجه یک لوبیا در کشور شده است.

با توجه به مصرف این محصول در داخل و خارج از کشور، فروش انواع لوبیا سفید تولید شده در ایران به صورت عمده و فله ای هر ساله در بازار روز حبوبات انجام می گیرد و این محصول به دلیل کیفیت بالا، مشتریان ثابتی در بازارهای جهانی دارد.

کیفیت و قیمت مناسبی که لوبیای سفید درجه یک و مرغوب تولید شده در خمین دارد سبب شده تا این محصول مشتریان ثابتی داشته باشد و هر ساله نیز بر میزان سفارشات افزوده شود.

مرکز خرید و فروش لوبیا سفید

مرکز خرید و فروش لوبیاسفید

حوزه حبوبات در ایران، بازار خرید و فروش داغی دارد و مشتریان بسیاری هر ساده اقدام به خرید انواع حبوبات می کنند. لوبیا سفید تولید ایران هم به صورت عمده و هم به صورت خورده در بازار به فروش می‌رسد.
در میان انواع مواد غذایی که توسط کشاورزان تولید می شوند، حبوبات به صرفه ترین مواد غذایی برای خانواده ها است. با استفاده از خانواده حبوبات این امکان وجود دارد که غذاهای متنوع پخته شود و در کنار این هزینه کمی نیز برای پخته غذا انجام شود.

انواع مختلفی از حبوبات در داخل کشور تولید می شود که هر یک برای طبخ غذای خاصی قابل استفاده است. لوبیا سفید یکی از انواع حبوبات قابل کشت در ایران است که سالهاست کشاورزان در شهرهای مختلفی اقدام به تولید آن می کنند.
بدون شک از جمله شهرهایی که می توان به کیفیت مطلوب حبوبات کشت شده در آن اشاره کرد شهر ازنا و خمین می‌باشند. این دو شهر در غالب موارد حبوباتی درجه یک را تولید می کنند و به همین دلیل امکان تأسیس مراکز خرید و فروش حبوبات از جمله لوبیا سفیذ را فراهم کرده اند.

فروش انواع لوبیا سفید در مراکز خرید و فروش اینترنتی و یا حضوری آن به صورت عمده در جریان است و بسیاری از خریداران که تمایل دارند تا این نوع لوبیا را در بالاترین کیفیت خریداری کنند، جهت خرید به این مراکز مراجعه می کنند. فروش انواع لوبیا سفید با قیمت مناسب امکان صادرات آن را به کشور عراق نیز بیشتر فراهم کرده است.

قیمت هر کیلو لوبیا سفید

قیمت هرکیلو لوبیاسفید مرغوب

قبل از هر موضوعی در زمینه قیمت عمده لوبیا سفید باید گفت، غالباً خرید و فروش لوبیا بر اساس هر کیلو گرم است و تفاوت خاصی ندارد که خرید به صورت عمده انجام شود و یا خرید مشتری به صورت خرده، در هر صورت فروشنده زمانی که قصد دارد قیمت لوبیا را تعیین کند آنرا به ازای هر کیلوگرم تعیین کرده و به مشتری خود اعلام میکند.

البته واضح است که هنگام خرید و فروش تمامی حبوبات قیمتی که فروشنده به ازای هر کیلو به مشتری اعلام می کند بسته به میزان خرید او دارد. اگر مشتری قصد خرید عمده داشته باشد، خریدار قیمت مناسب تری را اعلام می کند.

البته بسیاری از فروشندگان که بفروش عمده حبوبات می‌پردازند، به هیچ عنوان اقدام به فروش خرده حبوبات نمیکنند. به میزانی که یک مشتری برای خرید لوبیا سفید در تناژ بالا اقدام کند، فروشنده می تواند قیمت مناسب تری را به او اعلام کند.
برای خرید هر کیلو لوبیا سفید درجه کیفی آن در قیمت گذاری تاثیر دارد و به همین دلیل است که بازار دارای قیمت های متفاوتی به ازای هر کیلو گرم است.

فروش انواع لوبیا سفید تولید شده در ایران با قیمت مناسب به ازای هر کیلو در حال انجام است و همین امر است که موجب شده تا خریداران از سایر کشورها نیز نسبت به خرید لوبیا سفید تولید شده در ایران تمایل نشان دهند و سفارشات خرید خود را در واحدهایی که به عنوان مرکز فروش انواع لوبیا سفید اقدام به کار می‌کنند، ثبت نمایند.

خرید اینترنتی لوبیا سفید

انجام تجارت در حالت سنتی کمی سخت است؛ زیرا که خریداران باید برای خرید محصولاتی که به آن نیاز دارند، غالبا به صورت حضوری مراجعه کنند. زیرا که راه دیگری برای اطمینان از کیفیت محصولی که قرار است سفارش دهند وجود ندارد و تنها در صورتی که بتوانند به صورت حضوری مراجعه کنند و کیفیت محصولات را مشاهده کنند می توانند جهت خرید عمده اقدام نمایند.

این شیوه خرید و فروش سبب شده تا خرید و فروش عمده با کندی انجام بگیرد و حتی در برخی موارد زمان زیادی برایش صرف شود.
اما استفاده از تکنولوژی هایی که به روز هستند به تجار حوزه های مختلف کمک می کند هر محصولی را که به آن نیاز دارند بدون مراجعه حضوری خرید کنند. امروزه در حوزه حبوبات و خرید لوبیا سفید عمده نیز فروشندگان گام های مهمی در فروش اینترنتی برداشته اند و عرضه محصولات خود را به صورت به روز از این طریق انجام می‌دهند.

توزیع حبوبات به صورت به روز و آنلاین، از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا برخی از نرم افزارهای ارتباط جمعی انجام می گیرد، که توانسته بازار خوبی را پیش روی خریداران قرار دهد.

در این میان ما نیز به عنوان معتبرترین مرکز فروش انواع لوبیا سفید و حبوبات علاوه بر ارائه قیمت لوبیا سفید فله به صورت آنلاین و در کمترین زمان، این امکان را برای تمامی مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نموده ایم تا بتوانند بدون واسطه بهترین انواع حبوبات را با مناسب ترین قیمت به صورت خرید حضوری یا اینترنتی تهیه کنند.

خرید اینترنتی فرصتی است که خریدار بدون مراجعه حضوری می تواند از محل فروش انواع لوبیا سفید، لوبیا سفید مورد نیاز خود را سفارش داده و به صورت عمده خرید خود را انجام دهد. خرید اینترنتی لوبیا سفید، خرید با قیمت مناسب را نیز به همراه دارد که رضایت مشتری را در بازار آشفته امروزه به دنبال خواهد داشت.

فروش انواع لوبیا سفید

فروش عمده لوبیا سفید

آیا شما نیز به دنبال بهترین مرکز فروش لوبیا سفید در تهران هستید؟ آیا می دانید مناسب ترین قیمت ها را باید از کجا به دست آورد؟ شما خرید از کدام مرکزی را برای فروش لوبیا سفید عمده دوست دارید؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت بسیاری از مشتریان تمایل دارند تا برای خرید حبوبات به مرکزی مراجعه کنند که انواع حبوبات را در کنار هم عرضه کند. این امر سبب می شود تا مشتری بتواند هم مقایسه بپردازد و هم تمامی نیاز خود به حبوبات را از یک محل خاص تامین کند.

همانگونه که در ابتدای بحث به آن اشاره شد لوبیا سفید در انواع مختلفی تولید می شود و این لوبیاها کیفیت های متفاوتی دارند و مشتریان آنها با توجه به نوع مصرف خود اقدام به خرید عمده و خورده می کنند.

فروش انواع لوبیا سفید تولید ایران در کنار انواع وارداتی آن در بازار انجام می شود و مراکز بسیاری هستند که جهت فروش عمده آن اقدام می کند. از این رو مشتریان می توانند برای خرید عمده به دفتر مراجعه کنند.
البته بدون تردید میان مراکزی که اقدام به فروش انواع لوبیا سفید می‌کند تفاوت هایی وجود دارد زیرا که برخی از این مراکز مانند شرکت حبوبات داریا، به عنوان مرکز فروش مستقیم لوبیا فعالیت می کنند و این به معنای آن است که لوبیا سفید عرضه شده در بازار با ارزانترین قیمت در این مراکز عرضه می شود.

لوبیا سفید

از این رو ضمن فروش لوبیا سفید خمین و همچنین فروش لوبیا سفید فله وارداتی در بهترین قیمت، شناخت خوبی در بازار حبوبات دارند و تازه ترین، باکیفیت ترین و بهترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. ضمن اینکه امکان مشاوره و راهنمایی های رایگان را نیز برای فروش انواع لوبیا سفید نوع درجه یک و مرغوب برای مشتریان خود فراهم نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز